Kuvaus
Tosi voimaa vaativaan työhön – ja työkaverit mahtuvat mukaan!
- Automaatinen 100% neliveto ja sähköisesti kytkettävä 1×4 versatrac-veto
- Uusi tehokas ja vahvavääntöinen moottori
- 140Ah laturi
- EPS ohjaustehostin
- EBS moottorijarru
- ADC alamäkijarru
- 435kg kippilava (933x1378x317mm )
- 33cm maavara / 27” renkaat
- 17 % enemmän tavaratilaa
- tilavampi jalkatila
- mukavan ergonomiset istuimet
- digimittaristo
- vahvistetut voimansiirron komponentit
AWD-neliverojärjestelmä
Markkinoiden nopeimmin kytkeytyvä automaattinen ja todellinen neliveto. Polaris 4×4- ja 6×6-malleissa etuveto kytkeytyy halutessasi ilman viivettä automaattisesti, kun pitoa tarvitaan ja myös palautuu automaattisesti, kun sitä ei enää tarvita. Näin kiinnijäämisen mahdollisuus on minimaalinen, ohjaus pysyy kevyenä, eikä jatkuvan nelivedon aiheuttamaa puskemista synny. Kun neliveto kytkeytyy nopeasti, eteneminen on varmaa ja hallittua. Voit myös halutessasi kytkeä jatkuvan 2×4-vedon päälle. Rangerissa on lisäksi ainutlaatuinen, sähkötoiminen TURF (Versatrac) 1×4 -vetoalue, jolla takatasauspyörästön lukitus kytkeytyy pois käytöstä. Tämän toiminnon ansioista kääntösäde pienenee, ohjaus kevenee, renkaiden kuluminen vähenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Se on erittäin hyödyllinen toiminto ajettaessa asfaltilla, ruohokentillä ja arassa maastossa.
IRS-erillisjousitus
Polaris IRS -erillisjousitus merkitsee käytännössä jämeriä ja mukavia ajo-ominaisuuksia. Kaikki pyörät pysyvät maastokontaktissa ja vedolla pahassakin maastossa, eikä epämiellyttävää keinuntaa synny.
EPS-ohjaustehostin
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.
Tekniset tiedot
Moottori: 3-syl., diesel
Jäähdytysjärjestelmä: nestejäähdytys
Polttoainejärjestelmä: esikammioruiskutus
Sylinterimitat: 898 cm3
Voimansiirto: autom. PVT-variaattori, aut. 100% neliveto, Turf 1×4
Käynnistys: Sähkö
Mittaristo: vakio
Vaihteisto: 2-eteen, vapaa, peruutus ja parkki
Pituus (mm): 2960
Leveys (mm): 1520
Korkeus (mm): 1930
Akseliväli (mm): 2060
Maavara (mm): 305
Polttoainesäiliö (L): 37,9
Renkaat, edessä: 25×10-12
Renkaat, takana: 25×11-12
Jarrut, edessä: alkapolkimella toimivat hydrauliset levyjarrut
Jarrut, takana: alkapolkimella toimivat hydrauliset levyjarrut
Etujousitus: A-tukivarret
Takajousitus: A-tukivarret
Joustovara edessä: 254mm
Joustovara takana: 254mm
Kuivapaino: 718 kg
Kuormauskyky edessä (kg): ei
Kuormauskyky takana (kg): 454
Istuinpaikat: 3
Valot: vakio
Ohjaus: EPS, pikasäädettävä ohjauspyörän korkeus
Virranulosotto: vakio