Tämä sivusto käyttää evästeitä toimiakseen mahdollisimman hyvin ja kerätäkseen analytiikkatietoja. Eväste (cookie) on tiedosto, joka tallentuu selaimen muistiin. Evästeet eivät sisällä henkilökohtaisia tietoja eikä näitä tietoja yhdistetä käyttäjään.
Maailman ja Suomen suosituin Polaris Sportsman 570 -mönkijämalli on uudistunut
Uuden 2023-mallin muotoilu modernisoitui tyylikkäästi vastaamaan nykypäivän trendejä. Sportsman-mallia on myyty maailmalle jo yli 1,6 miljoonaa. Suosion taustalla on Sportsmanin loistavat ajo-ominaisuudet, ajomukavuus ja erinomaisen vaivaton ja helppo käyttö. Uuden Polaris -mallin laatuun ja tekniikkaan on myös tehty selviä parannuksia, kuten parannettu voimansiirto, parannettuja alustan komponentteja, aikaisempaa huomattavasti parempi kylmäkäynnistyvyys ja virtavarat lisävarusteille (22 Ah akku). Lisäksi maavara on nyt huikeat 340mm ja etutavaratelineen lisäkaide on vakiovarusteena.
Polaris Sportsman 570 -uudistukset
- Täysin uusi, upea ja tyylikäs muotoilu
- Led valot edessä ja takana, myös ohjauksen mukana kääntyvä LED työvalo
- Integroidut suuntavilkut
- Enemmän tehoa
- Uusi tehokas 22 Ah akku (78 % enemmän käynnistystehoa)
- Pikakytkentäpistoke lataukselle
- Entistäkin pehmeämpi liikkeelle lähdön kytkentä
- Uudet tiivistetyt alustan helat
- Parannetut jarruletkut
- Parannetut A-tukivarret
- Täysin tiivistetty virtalukko
- Uudet vahvat tavaratelineet uusilla sidontapisteillä
- Tavaretelineen sidontakaide edessä
- Uudet ja kestävämmät/isommat 25” Carlisle -renkaat
- Korkeampi maavara (296 mm)
- Polaris sähkövinssin asennusvalmius
- Glacier-puskulevyn pikakiinnitys
- Ohjaustehostimessa 3 eri tehostus vaihtoehtoa (2023)
Polaris Sportsman 570 -faktat
- Maailman ja Suomen suosituin automaattinen mönkijämalli
- T3b-mallisto on rekisteröity kahdelle (60 km/h)
- Saatavana myös T3a rekisteröitynä (40 km/h)
- Osa malleista saatavana myös EU-maasto- ja L7e-malleina
- Automaattinen 100 % neliveto
- Tehokas ja bensapihi 4-tahti/4-venttiili DOHC -moottori (NRMM hyväksytty)
- Sähkötoiminen kaasunohjaus ja huomaamattomasti toimiva nopedenrajoitus
- Erillisjousitus edessä ja takana
- Todella kevyt, mukava ja helppo ajettavuus niin tiellä kuin maastossa
- Progressiivinen EPS-ohjaustehostin (EPS-mallit)
- EBS-moottorijarru (EPS-mallit)
- ADC-alamäkijarru (SP-mallit)
- Pieni kääntösäde – ketterä maastossa
- Yhdestä kahvasta toimivat hydrauliset levyjarrut vaikuttavat kaikkiin pyöriin
- Ohjauksen mukana kääntyvä työvalo
- Kannelinen ja vesitiivis tavaratila edessä
- Vetokoukku ja sähköpistoke vakiovarusteena
- Monipuolinen ja selkeälukuinen 4″ LCD Rider Information Center-mittaristo
- Pistoke huoltolataukselle
- Laaja ja monipuolinen/pikakiinnitteinen Lock&Ride-lisävarustus
Uusia lisävarusteita
- Rockford Fosgate Blutooth -audiojärjestelmä
- Parannetut kahvalämmittimet
- Uusia Lock&Ride-tavarankuljetuslaatikoita
- Uudet karjapuskurit
Tärkeimmät lisävarusteet
- Lock&Ride-pikakiinnitteinen puskulevysarja
- Sähkövinssi
- Prospector-telasarja
- Lock&Ride-pikakiinnitteiset tavaraboxit
- Lock&Ridet-tuulilasit
- Kahva- ja peukalon lämmittimet
EPS-ohjaustehostin
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS -malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.
Ympäristö on tärkeämpi yhä useammille meistä. Arvostatko alhaista polttoaineen kulutusta?
Polaris on kehittänyt uusiin malleihinsa erittäin nykyaikaiset ja tehokkaat moottorit. Uusien tehokkaiden DOHC-moottoreiden polttoaineen syöttöä ohjataan Bosch Motronic -järjestelmän kautta. Polaris-moottorit ovat markkinoiden bensapiheimpiä ja luonnollisesti myös niiden päästöt ovat alentuneet merkittävästi. Polariksen polttoaineen kulutus on todistetusti kilpailijoitaan alhaisempi (lue Mönkijä –lehden testi 2/2014 ja Koneviesti 8/2015). Esimerkiksi uusimman Koneviestin vertailussa Polaris Pro Star 570 EFI-moottori kulutti vain 2,33 l tunnissa
2022 saatavana T3b (60 km/h) ja T3a (40 km/h) -mallina
10 hyvää syytä hankkia Polaris Sportsman 570:
- Moninkertainen testivoittaja
- Maailman ja Suomen suosituin mönkijä
- Tehokas DOHC EFI -moottori
- Markkinoiden paras nopeudenrajoitin (Mönkijälehti 1/2016)
- Alhaisin polttoaineen kulutus – 2,33 l/h (Koneviesti 8/2015), 9,2 l/100 km (Mönkijälehti 1/2016)
- Automaattinen nopeasti reagoiva 100 % neliveto (todistetusti markkinoiden paras – täydet 10 pistettä Mönkijälehti 1/2016)
- Erinomaisen hyvät ajo-ominaisuudet varsinkin vaikeakulkuisessa maastossa
- Maavara, vetokyky ja lastauskyky vailla vertaa
- Helppo, mukava ja turvallinen ajettava – koko perheen käyttöön! (Mönkijälehti 1/2016)
- Mahtava lisävarustevalikoima