Kuvaus
Tilavasti, mukavasti ja turvallisesti kaksipaikkainen!
Ranger Hunter SE mallissa on erittäin kestävä ja upea Hunter Camo väri vakiona. Se soveltuu yleiskäyttöön kesämökeille, maatiloille sekä harrastuksiin. Sen ajaminen on helppoa ja turvallista. Ranger 570 EFI -mallissa on uusi vääntävä ja hiljainen 40-hevosvoiman ProStarTM DOHC-suoraruiskumoottori, ja se on vain n. 20 cm leveämpi kuin normaalit perusmönkijät, joten se kulkee sujuvasti samoilla maastojäljillä kuin tavalliset mallit. Rangerissa on automaattisen 100 % nelivedon lisäksi ainutlaatuinen TURF 1×4 -vetoalue, jolloin takatasauspyörästön lukitus kytkeytyy pois käytöstä. Tämän toiminnon ansioista kääntösäde pienenee, ohjaus kevenee, renkaiden kuluminen vähenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Se on erittäin hyödyllinen toiminto ajettaessa asfaltilla, ruohokentillä ja arassa maastossa. Polaris IRS -erillisjousitus merkitsee käytännössä jämeriä ja mukavia ajo-ominaisuuksia. Kaikki pyörät pysyvät maastokontaktissa ja vedolla pahassakin maastossa, eikä epämiellyttävää keinuntaa synny . Väri Hunter camo. Saatavana traktorimallina T1b (Saa ajaa alk. 15v / T-ajokortti tai B-ajokortti)
Automaattinen 100 % neliveto ja lisäksi 1×4 Turf-tasauspyörästö
utomaattinen 100 % neliveto ja 1×4 Turf -veto. Polariksen nopeasti ja automaattisesti toimiva nelivetojärjestelmä on markkinoiden paras. Sen lisäksi ACE-malleissa on sähköisesti kytkettävä TURF 1×4 -vetomahdollisuus, jonka ansiosta ajoneuvon kääntösäde pienempi ja arkoja maapintoja säästävä. Turf 1×4 -veto vähentää myös selvästi renkaiden sortoa ja näin niiden kulumista.
EPS-ohjaustehostin
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa. Näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.
Saatavana lisävarusteena hytti
- sis. hytin, lämmityslaiteen, etulasin pyyhkijän pissapojalla
- Pakettihinta hytillä: 19 490 €
Tekniset tiedot
Moottori: 1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC
Jäähdytysjärjestelmä: nestejäähdytys
Polttoainejärjestelmä: EFI
Sylinterimitat: 567 cm3
Voimansiirto: autom. PVT-variaattori, aut. 100% neliveto, Turf 1×4
Sytytysjärjestelmä: Bosch ECM
Käynnistys: sähkö
Mittaristo: vakio
Vaihteisto: Hidas ja nopea eteen, vapaa, peruutus ja parkki
Pituus (mm): 2740
Leveys (mm): 1470
Korkeus (mm): 1850
Akseliväli (mm): 1854
Maavara (mm):254
Polttoainesäiliö (L): 34,1
Renkaat, edessä: 25×8-12
Renkaat, takana: 25×11-12
Jarrut, edessä: jalkapolkimella toimivat hydrauliset levyjarrut
Jarrut, takana: jalkapolkimella toimivat hydrauliset levyjarrutHydr. levy
Etujousitus: Mac Pherson
Takajousitus: A-tukivarret
Joustovara edessä: 229mm
Joustovara takana: 254mm
Latausjärjestelmän teho: 560w
Kuivapaino: 516
Kuormauskyky edessä (kg): –
Kuormauskyky takana (kg): 227
Istuinpaikat: 2
Valot: vakio
Ohjaus: EPS ohjaustehostin, pikasäädettävä ohjauspyörän korkeus
Virranulosotto: vakio